Науково-практична конференція «Інклюзивне навчання в новій українській школі»

26-27 бeрeзня 2018 р. на базі Теребовлянського НРЦ відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Інклюзивне навчання в новій українській школі», до якої долучилися співробітники відділів інклюзивної освіти (Лапін А.В.), жестової мови (Кульбіда С.В.) та логопедії (Трофименко Л.І., Ільяна В.М.) Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.

Організаторами конференції виступили:

Інститут спеціальної педагогіки НАПН України,

Відділ інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки НАПН України,

Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації,

Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти,

Відділ освіти Теребовлянської районної державної адміністрації,

комунальна установа «Теребовлянський районний методичний кабінет»,

Центр підвищення кваліфікації педагогів «PCKK» в Єленій Гурі (Польща).

Перший день розпочався урочистим відкриттям конференції та продовжився плідною роботою на пленарному засіданні та круглому столі на тему «Досвід інклюзивного навчання».­­­

Другий день конференції було присвячено проведенню тренінгів з майстер-класами в межах окремих секцій:

«Основи забезпечення успішності інклюзивного навчання» (тренер – Лапін А.В., старший науковий співробітник відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук);

«Сучасні підходи до діагностики та корекції порушень мовленнєвого розвитку у дітей» (тренери: Трофименко Л.І., старший науковий співробітник відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник та Ільяна В. М., старший науковий співробітник відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник);

«Особливості компетентнісного навчання дітей з порушеннями слуху» (тренер — Кульбіда С.В., головний науковий співробітник відділу навчання жестової мови Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор);

«Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах навчального закладу різного типу» (тренер – Малинович Л.М., експерт Громадської Ради комісії з питань освіти та науки Львівської ОДА, кандидат психологічних наук, дефектолог).

Учасники конференції – директори та завідувачі спеціалізованих та загальноосвітніх шкіл, методисти, корекційні педагоги, спеціальні психологи, науковці – обговорювали умови та шляхи успішної реалізації інклюзивного навчання дітей у Новій українській школі, обмінювалися досвідом щодо особливостей навчання різних категорій дітей з особливостями психофізичного розвитку.

Під час роботи конференції між учасниками була налагоджена тісна та творча взаємодія, що дала змогу знайти відповіді на актуальні питання освіти сьогодні, а також здобути новий науково-практичний досвід.

 

ДЯКУЄМО УСІМ ОРГАНІЗАТОРАМ ТА УЧАСНИКАМ за активну участь та плідну співпрацю!