Семінар «Бар’єри у навчанні у дітей з розладами аутистичного спектра та шляхи їх усунення»

8 листопада 2018 року в рамках ІV Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології «Педагог в інклюзивному просторі: траєкторія фахової самоактуалізації» науковий співробітник відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Недозим Інна Вікторівна  презентувала семінар «Бар’єри у навчанні у дітей з розладами аутистичного спектра та шляхи їх усунення». Учасниками даного семінару були: працівники ІРЦ, педагоги, психологи, логопеди, фахівці, які працюють з дітьми з розладами аутистичного спектра. Всього було близько 40 людей.

На семінарі фахівці мали змогу ознайомитися з різними бар’єрами у навчанні у дітей з аутизмом. Семінар був практико зорієнтований. Всі учасники долучались до спільних роздумів та давали чудові пропозиції щодо імовірних шляхів усунення кожного бар’єру. Робота була побудована таким чином, що після роз’яснення причин виникнення та особливостей кожного бар’єру відразу розглядались конкретні випадки.

Всього було розглянуто 16 бар’єрів у навчанні. Кожен учасник при реєстрації отримав посібник, в якому всі ці бар’єри були описані. Великий проміжок часу було присвячено вдосконаленню майстерності у моделюванні корекційно-розвиткових стратегій в усуненні небажаної поведінки у дітей з розладами аутистичного спектра. Ця тема викликала інтерес, жваву дискусію серед присутніх та чимало запитань. Зокрема, ці запитання стосувалися використання зазначених технік у роботі над усенням бар’єрів у дітей з аутизмом різних вікових груп, які навчаються в спеціальних та інклюзивних закладах освіти.

Наприкінці учасники мали змогу порадитись з Інною Недозим щодо розвитку конкретних порушень у дітей з аутизмом.

Дякуємо організаторам конгресу за можливість приєднатися до такої чудової події!