Майстер-класи «Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами: розроблення індивідуальної програми розвитку»; «Вчитель та асистент: професійне співробітництво», «Проектування адаптивного освітнього середовища  для дітей з особливими освітніми потребами», «Навчаємось читати з радістю: Інтегрований підхід до формування навички читання у дітей з інтелектуальними порушеннями»

8 листопада 2018 року на базі Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди, в рамках ІV Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології «Педагог в інклюзивному просторі: траєкторія фахової самоактуалізації», співробітниками  відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України  спільно з педагогами  проекту «Перспектива 21/3»  було проведено майстер-класи «Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами: розроблення індивідуальної програми розвитку»; «Вчитель та асистент: професійне співробітництво», «Проектування адаптивного освітнього середовища  для дітей з особливими освітніми потребами», «Навчаємось читати з радістю: Інтегрований підхід до формування навички читання у дітей з інтелектуальними порушеннями».

В ході заходів   було представлено світовий та вітчизняний досвід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями, продемонстровано  елементи корекційно-розвивальних  технологій: інтерактивних, арт-терапевтичних, пізнавально-ігрових, квест-технології, які використовуються у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Майстер-класи викликали жваву дискусію, в ході яких обговорювались актуальні стратегії освіти дітей з інтелектуальними порушеннями.

При обговоренні індивідуальної освітньої траєкторії дитини з інтелектуальними порушеннями  учасникам майстер-класу презентовано практичні кроки  складання індивідуальної програми розвитку: індивідуального навчального плану та програм.

На заході обговорювались питання організації  роботи команди супроводу дитини та  роль асистента в організації навчальної діяльності.     Було презентовано технології командної співпраці на різних уроках, зокрема   представлено інтегрований підхід до формування навички читання у дітей з інтелектуальними порушеннями. У ході цікавого діалогу було представлено  цікаві, практичні матеріали для навчання дітей з інтелектуальними порушеннями.

Також  викликав зацікавлення майстер-клас  із використанням квесту («Подорож у країну цікавих смаколиків»), у ході якого було продемонстровано окрім традиційних, технологію квесту. З учасниками  проведено дидактичні вправи та ігри, які ефективно використовуються у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Команди, які брали участь у заході, мали можливість практично реалізувати усі запропоновані методичні прийоми, практичні методи та вправи.


Дякуємо організаторам   та ВСІМ  присутнім за активність та запрошуємо до співпраці!