Тренінг-семінар «Формування позитивного ставлення та усвідомлення необхідності проведення реформ для забезпечення деінституціоналізації виховання та догляду дітей»

У межах проекту «Розробка і впровадження регіонального плану стосовно збільшення обсягів надання послуг з догляду на сімейній основі (реформування інтернатних закладів у м. Києві)» (на замовлення Міністерства соціальної політики України, за участі Київської державної адміністрації та за фінансування Світового Банку) консорціумом «Оберіг дитинства: родину кожній дитині!» було організовано низку заходів, у яких активну участь узяли співробітники відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.

27-28 березня 2019 р. проведено тренінг-семінар «Формування позитивного ставлення та усвідомлення необхідності проведення реформ для забезпечення деінституціоналізації виховання та догляду дітей»:

– 27.03.2019 р. на базі Київського міського центру реабілітації дітей з інвалідністю для педагогічних працівників спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для дітей з вадами розумового і фізичного розвитку № 26 м. Києва к.п.н., с.н.с. І.В. Гладченко провела тренінг «Використання освітніх технологій в процесі навчання учнів з інтелектуальними порушеннями».

– 28.03.2019 р. на базі Святошинського дитячого будинку-інтернату (для хлопців) для психолого-педагогічних працівників у секції «Навчання і психолого-педагогічний супровід учнів з порушеннями інтелектуального розвитку»: к.п.н., с.н.с. І.В. Гладченко провела тренінг «Навчання і психолого-педагогічний супровід учнів з порушеннями інтелектуального розвитку помірного та тяжкого ступенів»;  н.с. І.В. Бобренко виступила з доповіддю «Ефективність впровадження в навчальний процес дітей з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня елементів лікувальної фізкультури»; к.психол.н., с.н.с. О.І. Мякушко брала участь в обговоренні.