24 травня 2021 року відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ СИСТЕМИ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ», який був приурочений до Дня науки. Всеукраїнський науково-практичний семінар був організований на запит практиків освітніх закладів. У заході активну участь брали більше 50 осіб. Організатором заходу був Відділ психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами.
Захід відкрила завідувачка Відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Ольга Олексіївна Бабяк.
Після вступної промови слово надали Недозим Інні Вікторівні, кандидату психологічних наук, старшому науковому співробітнику Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, засновнику «Академії розвитку дитини «UNIQUE PEOPLE», RBT, члену ГО «Системна допомога дітям з аутизмом «Маленький Принц». Інна Вікторівна розкрила тему: «Небажана поведінка як наслідок недостатньо сформованої емрційно-вольової сфери у дітей з розладами аутистичного спектра».
Під час семінару детально розглядались особливості емоційно-вольової сфери дітей з ООП та шляхи подолання цих порушень.
Так, наступним доповідачем була Ольга Олексіївна Бабяк, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, яка разом з Баташевою Наталією Іванівною з практичного боку розкрили таку актуальну тему: «Як навчити дитину з порушеннями когнітивного розвитку володіти емоціями».
Наступні доповідачі продовжили збагачувати захід цікавими доповідями. Так, Бужинецька Ксенія розкрила наступну тему: «Дитина з гіперактивним розладом із дефіцитом уваги в освітньому середовищі: стратегії позитивної поведінки».
Омельченко Ірина Миколаївна, доктор психологічних наук, с.н.с., старший науковий співробітник відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, глибоко розкрила наступну тему: «Менталізація в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку: концептуальне підґрунтя та інструментарій діагностування».
Душка Алла Лукінічні, доктор психологічних наук, провідний науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, презентувала наступну тему: «Особливості емоційно-вольової сфери батьків дітей з РАС», яка стала логічним завершенням заходу.
Всі учасники були задоволені якістю висвітленої практичної інформації та надали схвальні відгуки!