Важливою умовою якісного навчання дітей з особливими освітніми потребами є використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), які в освіті набувають особливого значення.
У зв’язку із запровадженням в Україні воєнного стану ІКТ сприяють отриманню освіти дітьми за різними формами навчання (дистанційною, очною, змішаною). Отримання такими дітьми якісної освіти є невід’ємною умовою їх успішної соціалізації, а саме, забезпечення їх повноцінної участі в житті суспільства, ефективної самореалізації в різних видах професійної та соціальної діяльності.
Відтак, важливим завданням школи в умовах воєнного часу постає використання можливостей інформаційних технологій у навчанні та підтримці учнів з особливими освітніми потребами.
Дослідження засвідчують, що використання ІКТ у роботі з дітьми з інтелектуальними та комплексними порушеннями розвитку сприяє підвищенню якості освіти, активізує пізнавальну діяльність, сприяє розвитку навичок комунікації, розвитку здібностей школярів.
У запропонованому майстер-класі, підготовленому відділом освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, презентовано актуальні питання організації навчання з використанням ІКТ, напрями використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі з дітьми з інтелектуальними та комплексними порушеннями розвитку: технології розвитку комунікативно-мовленнєвої,математичної, пізнавальної діяльності дітей у спеціальному освітньому просторі. На заході тренери висвітлюють цікавий науково-практичний досвід з формування мови та мовлення, розвитку творчості, активізації пізнавальної діяльності, формування загальнонавчальних навичок та умінь у школярів, ознайомлюють з корекційним потенціалом творчого розвитку школярів на основі використання комп’ютерних засобів навчання.
Майстер-клас розроблено для широкого загалу учасників: педагогів, психологів, соціальних працівників, батьків дітей, волонтерів, усіх, хто надає підтримку дітям з ООП в умовах воєнного стану.
З повагою, Олена Чеботарьова, Ганна Блеч, Ірина Гладченко, Інна Бобренко, Сніжана Трикоз, Ірина Сухіна, Оксана Мякушко.
#ВідділОсвітиДітейЗПорушеннямиІнтелектуальногоРозвитку