ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ПЛАТФОРМА «ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: НАВЧАННЯ ТА ПІДТРИМКА»

Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України запрошує освітян, наукових та науково-педагогічних працівників долучитись до серії безкоштовних майстер-класів, вебінарів щодо навчання, розвитку та психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами в умовах сучасних викликів. Захід приурочено до Міжнародного дня захисту дітей.

Провідні науковці Інституту підготували науково-практичні матеріали: доповіді, презентації, майстер-класи, які можуть бути корисними для різнопрофільних фахівців у сфері освіти різного рівня, науково-педагогічних працівників, а також усіх, хто цікавиться освітою та підтримкою осіб з особливими потребами.

Сподіваємось, що всі представлені матеріали будуть корисними і цікавими.

Ми віримо, що удосконалюючи свою педагогічну майстерність, розвиваючи наукові дослідження, виховуючи наше молоде покоління справжніми патріотами України, ПЕРЕМОГА буде за нами!

СЛАВА УКРАЇНІ!

З науково-практичними заходами можна ознайомитися за посиланнм:

Діти з порушеннями слуху: родинне навчання в умовах криз. На допомогу батькам та педагогам. С. Литовченко, О. Таранченко, В. Жук, В. Шевченко, О. Вовченко

https://drive.google.com/file/d/1PQuQF1j-AW8_1iyg-06yQsjQWmjq6Vf_/view?usp=sharing

Тифлограй підтримки дітей з порушеннями зору. Т. Костенко, К. Довгопола.

https://drive.google.com/file/d/1L2A2sR66HbmVNdEqF2Bs8B6VAkWyBX02/view?usp=sharing

Інформаційна Компетенція дошкільнят. Н. Коваль-Бардаш

https://drive.google.com/file/d/1IU0hQ4nwRmttf_JN5H3IEyXoHwtXIlx7/view?usp=sharing

Запобігти, захистити, допомогти. Діти з особливими мовленнєвими потребами в умовах воєнного стану. Ю. Рібцун

Освіта дітей з попрушеннями інтелекту.

Сучасне дошкілля: підтримка дітей з ООП в умовах воєнного стану.

Навчання та підтримка дітей дошкільного віку з ООП. О. Чеботарьова

https://drive.google.com/file/d/1iTQDZrL_TNg15UKcAas3hCgcHAu_yh_L/view?usp=sharing

Ігри з рахівницею як засіб розвитку інтегративних якостей у дітей з ООП. І. Гладченко.

https://drive.google.com/file/d/12dVbBQJNRqJW_MmHhueN2CaRt6i0mA0B/view?usp=sharing

Соціальні історії як інструмент соціального навчання дитини з ООП. Г. Блеч

https://drive.google.com/file/d/1NmlXlD1cpnf_3LRsGFX1PX21ab4IQQ_3/view?usp=sharing

Сенсорно-пізнавальна компетентність дошкільників з порушеннями інтелектуального пррозвитку. С. Трикоз

https://drive.google.com/file/d/1AE5yzp0_2WsqFrZt4Mh35_V0k6o7EWWQ/view?usp=sharing

Сучасні підходи до організації фізичного виховання дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. І. Бобренко

https://drive.google.com/file/d/1IHwN61SF3EJmKNmOsfQHZCsHnTcBtIcm/view?usp=sharing

Соціально-емоційний та соціально-поведінковий розвиток дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. О. Мякушко

https://drive.google.com/file/d/1TigbhocEQ4gY_SEzAa9hhXY_7hUU_xYt/view?usp=sharing

Навчання та розвиток дітей з особливими потребами дошкільного віку.

Фаховий супровід процесу прийняття батьками дитини раннього віку з порушеннями розвитку. О. Бабяк

https://drive.google.com/file/d/15Hb08t7tk5AgljTXD4mnS_LV5i_pRXsI/view?usp=sharing

Технологія діагностування психологічних меж дошкільника із особливими потребами. І. Омельченко

https://drive.google.com/file/d/1YhFZ5-17ycphjIdQd3rOUJvPucDVg2fE/view?usp=sharing

Особливості мотиваційної компеьтентності у дітей дошкільного віку з когнітивними порушеннями розвитку. К. Бужинецька

https://drive.google.com/file/d/1T77gSYjpzQLIaJN8vvb90wr4Jd7dhuMU/view?usp=sharing

Раннє втручання: розвиток дитини з синдромом Дауна та підтримка родини. Н. Баташева

https://drive.google.com/file/d/1ozWZ0td485BgkgN-0SqkZYckWIemdi5I/view?usp=sharing

Арт-терапевична допомога дітям які опинилися у важкій ситуації. Шевченко Ю.

https://drive.google.com/file/d/1u7GY3c5ErDT5kXmghwLEo41mkWsu_wFD/view?usp=sharing

Презентації

Комплекс ігрових прийомів у роботі з дітьми із ринолалією. З. Мартинюк

https://docs.google.com/presentation/d/1CESh6LqunPfOlCI5woVyyMBGj93Lal20/edit?usp=sharing&ouid=105380223240212851509&rtpof=true&sd=true

Комплекс діагностичних вправ спрямованих на визначення особливостей функціонування мовлення у дітей з дислалією. Г. Грибань

https://docs.google.com/presentation/d/1yxedRrfqPj-yT3543MpGeH_8gSzIdptv/edit?usp=sharing&ouid=105380223240212851509&rtpof=true&sd=true